Wines - Recomandarea Paharnicului • 2012 An Olimpic - La un taifas cu olimpicii Arte - Diana Condurache Universitaria - TrainsFormation • Business - Naive • Familie si sanatate - La un taifas cu sufletul • Psihologie - Karyn Taulescu • Diaspora Dezvoltare personala - Nora Prutianu • Ambient - Nicolae Palaghiu • Beauty Astrologie

astrologie reiki adrian chelariu
Style

Storegasm: Magazinul ca si comunicator final

Dna Dora Morhan este cadru didactic asociat la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi si masterand al Universitatii Arhus din Danemarca, Arhus School of Business, profilul Comunicare Corporatista

V-ati imaginat vreodata ca exista oameni care va studiaza, va monitorizeaza cumparaturile pentru a va studia comportamentul de consumator? Anthony Aconis este unul dintre ei. El e unul din cei mai apreciati experti de retail marketing din Danemarca si, timp de 30 de zile, a vizitat magazinele din Dubai, Mumbai, New Delhi, Singapore, Sydney, Shanghai, Tokyo, SF, NY, Londra, Paris, Milano si Florenta, colectand date pentru cartea sa care prezinta tendintele globale ce defines modul in care facem cumparaturi.

In urma cu un an am participat la o prelegere sustinuta de autorul cartii "Storegasm", Antony Aconis. Cartea a starnit controverse si a uimit prin acuratetea datelor si a modului in care acestea au fost obtinute. Un expert in retail marketing, 13 orase, 30 zile, sute de magazine... Un tur de forta ce a avut ca rezultat o carte ce poate schimba modul in care vedem shoppingul. Iata cateva lucruri pe care nu le stiam despre cumparaturi...

* Doamnelor, ati observat vreodata ca petreceti mai mult timp la cumparaturi cand mergeti cu prietenele si ca, de regula, atunci aveti mai multa inspiratie si apetit pentru a achizitiona diverse lucruri? Oamenilor le place sa faca shopping impreuna, iar marii retaileri incearca sa stimuleze acest lucru .

Si chiar daca nu esti cu prietenii si iti petreci timpul asteptand urmatorul zbor la Copenhaga va garantez ca nu va veti plictisi. Aceasta si-a transformat aeroportul intr-un Mecca al cumparaturilor. Practic, este un mall unde poti petrece o zi doar mergand prin magazine. Cei din Danemarca au recurs la aceasta strategie deoarece cu cat reusesti sa retii un client mai mult in magazin cu cat sansele ca el sa achizitionele mai multe produse sunt mai marti.

* Intrati in buticul cu produse cosmetice si din multitudinea de oferte de parfum veti fi inexpilicabil atras de editiile limitate, cele care iti ofera , macar intr-o mica masura, unicitatea. Guerlain Eau de Cologne du 68 e un parfum rar se ce bucura de un iment succes tocmai prin prisma dificultatii in procurare. Cel mai graitor exemplu al " uberexclusivitatii" este geanta Birkin de la Hermes care are o lista de asteptare de pana la doi ani, iar pretul initial de 7.500 euro se poate dubla sau chiar tripla

* Ati facut shopping si totusi mai sunt doua ore pana la imbarcare. Ce faceti? Mergeti sa mancati intr-un restaurant cochet aflat in incinta aeroportului. Tot ce ce tine de acesta -- vesela, meniu, servire -- trebuie sa spuna aceeasi poveste pana la cele mai mici detalii. Imaginati-va ce haotic ar fi ca intr-un restaurant chinezesc sa se asculte muzica araba, farfuriile sa aiba motive japoneze, iar angajatii sa aiba tricouri cu sigle celebre italiene.

* Dupa o masa copioasa o cafea isi face rapid loc in lista dorintelor dumneavoastra. La Sturbucks puteti opta pentru zeci de combinatii, cu lapte, fara lapte, mica, mare, cu caramel sau vanilie... Acestea alegeri va dau impresia ca sunteti parte a procesului de creatie. Si fiindca ne placem sa detinem controlul, sa personalizam, multe companii si-au adaptat produsele si serviciile pentru a satisface aceasta nevoie de co-creatie.

* E timpul sa va imbarcati. Sper ca "sederea in aeroport " v-a dezvaluit cateva lucruri pe care nu le cunosteati despre shopping si v-a trezit interesul sa aflati mai multe. Din nefericire, cartea "Storegasm" nu a fost editata decat in limba daneza, dar nutrim speranta ca in curand macar versiunea in engleza va aparea pe piata.

Pana atunci,

Cumparaturi reusite,

Dora Morhan


Comentarii (0)

Adauga comentariu:

Nume:

Email:

(nu apare in pagina )

Comentariu:

 

Caractere disponibile

 

Cod antispam - introduceti in cimpul de mai sus cele 3 caractere de culoare neagra


sanando pechora tulip internet broadcast studio astrolog carolina mancos ilikeiasi