Home Business „Cred că ne vom strânge mulți, în cele două zile de festival,...

„Cred că ne vom strânge mulți, în cele două zile de festival, la o poveste frumoasă în jurul cramelor”

239
0

Dialog cu Elena Manolache, Brand Manager Ford Iași, ATI Motors Holding
– Ce v-a atras la acest eveniment și care este motivul pentru care ați acceptat parteneriatul?
– În general susținem evenimentele locale și mai mult decât atât, ideea de a contribui la buna lui organizare, oferind mașina oficială a festivalului care este Ford. Pentru noi se potrivește foarte bine deoarece Ford are cea mai completă gamă de autovehicule comerciale, pe lângă cea de autoturisme. Antreprenorii locali din domeniul agriculturii cu siguranță își găsesc un model preferat în gama noastră, cu cel mai bun raport calitate-preț.

– Cum ajută un astfel de festival antreprenoriatul local și afacerile din Iași?
– Cred că toate evenimentele care se întâmplă în Iași ajută antreprenoriatul local. Cu atât mai mult un astfel de festival, în modul în care l-a gândit foarte bine Yvona (Yvona Mardare, somelier, fondatorul festivalului – n.r.). Festivalul poate să le prezinte ieșenilor gama de vinuri naționale și internaționale, selecționate atent, fără să străbată mulți kilometri sau să cheltuie sume mari de bani și invers. Din perspectiva expozantului, cramele mici de lângă Iași au o oportunitate mare să fie cunoscute, fără a investi sume foarte mari. Mai mult decât atât, ajută comunitatea. Cred că ne vom strânge mulți, în cele două zile de festival, la o poveste frumoasă în jurul expozanților. Inclusiv revederea cu oamenii dragi din comunitate, cu care nu reușim să ne vedem ori de câte ori ne-am dori, ne va da o stare de bine atât de necesară pentru a reuși zi de zi să ducem la bun sfârșit ceea ce ne propunem.

– Ce trebuie să facă la Iași comunitatea în general și cea de business în particular pentru ca economia locală să crească și localitatea să devină mult mai vizibilă pe piața națională și nu doar?
– Cred că e nevoie să ne promovam mai mult, să fim mai uniți fără a ne uita mereu spre vest după exemple în gând și fără a implementa nimic din ce vedem, să consumăm cât mai mult local, să cumpărăm de la antreprenorii de lângă noi, fără a căuta mereu prețuri puțin mai mici la mulți kilometri depărtare. E nevoie să ne educăm să cumpăram de la antreprenorii de lângă noi, pentru ca Iașul să prospere.